måndag 21 december 2009

Att lämna sin älskade

Vi har tillbringat många högtider och festligheter ihop, du har funnits vid min sida i de allra mörkaste och de allra lyckligaste stunder. Ingen tröstande trygg axel, kanske men ändå en stabil punkt i livet att alltid återvända till. Nu har jag dyrkat dig i ett par år och bara för att jag lämnar dig betyder det inte att jag glömmer dig. Jag vet att jag inte varit den bästa älskarinnan och att jag inte alltid varit trogen men kärleken är stark mellan oss, det vet väl du också. Folköl, du kommer alltid att ha en speciell (stor) plats i mitt hjärta och jag hoppas vi ses snart igen.





Falu rågrut!!! Utan dig är ingen frukost fulländad och ingen annan macka är så god att skrapa upp maten med. Idag har vi älskat i min mun fem gånger.




Nu har jag skjutit upp packningen så mycket som möjligt. Ska nog ta tag i det. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar