torsdag 24 december 2009

Lite kort information av praktisk natur

Om ni någon gång har tänkt att det är lättare att lämna passet hemma när ni ska resa för det är för tungt att bära och och hey, Arlanda Polisen där de säljer provosiva pass för dryga tusenlappen ligger lämpligt nära flygplatsen. Tänk om.

Av erfarenhet kan jag intyga att detta med att glömma passet hemma faktiskt svider och skapar ett visst obehag i magen och under den 15 timmar långa resan till Tokyo respekterar man sig själv lika mycket som man respekterar sin antagonist, vem det än vara (läs: Paolo Roberto).

Här följer några bilder jag tog min första dag i Tokyo. Nu sitter jag och äter frukost: rester av jultårtan.jultårta

läppsyl med smak av corn flakesen kille som var grym på något gitarrspel i en arkadhall
happy merry christmas
ett tempel mitt i stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar