söndag 14 februari 2010

Oh, the craic

Efter en två-dagars är jag åter i det här stadiet där jag inte riktigt orkar koncentrera mig tillräckligt för att formulera fullständiga meningar så detta blogginlägget får bli en lista.

Igår:
[x] Lager
[ ] Guinness
[x] Shot (singular för shots)
[ ] The Pogues
[x] Line-up: The Snipes, Runnin' Riot, The Dipsomaniacs, Paranoid Visions
[x] Någon hang-around jag kände igen från Rebellion men aldrig lyckas placera
[x] Skins & Punks
[x] Förfest på Pravda
[ ] 15-åriga emokids
[ ] Tetravin
[x] Efterfest hos en kille som hette Anderson i förnamn
[x] Svensk trallpunk på högsta volym efterfest hos en kille som hette Anderson i förnamn
[ ] Nattbuss hem
[ ] Problem med Garda
[ ] Lagbrott
[ ] Slagsmål
[x] Dans
[x] Polacker, ungrare, spaggar och svennar
[/] Irländare
[ ] Walesare
[x] En kille som var helt övertygad om att jag var från Wales och inte från Sverige.
[x] Tala svenska med en irländare som trodde jag var walesare
[x] Skitbra spelningar

Nu vet jag inte vad jag kan tillföra listan.
jo, förresten: Jag glömde såklart kameran :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar