måndag 17 maj 2010

Besök

Förra veckan var jag ledig torsdag och fredag och på kvällen på torsdagen åkte jag till flygplatsen och mötte Johan. Dagen efter spenderade vi i centrum. Vädret ändrades var 5e minut. Jag visade honom var jag kommer bo om en vecka.
På kvällen åkte vi till centrum igen och gick till Cat&Cage i Drumcondra för att se ett coverskaband som heter Special Brew och sen var Trayce DJ. Vi drack och dansade. Ensamma. Nej, inte så länge faktiskt för mot slutet av spelningen var det en del gubbar och tanter längst fram också. Alla var jättegamla. Vi var nog ensamma om att vara under 35. Jag överdriver inte.

Det var kul.

På lördagen var vi på Foggy Dew med massa andra och söp. Gick hem tidigt. Tog taxi till flygplatsen typ 06.45 igår. Spenderade 5 timmar på flygplatsen. Mötte mormor och morfar. Var inte bakis. Resorb did the job.

jaja, skitsamma, orkar inte skriva så mycket. Sitter på jobbet just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar