lördag 1 maj 2010

It's punky... oh, Jamaican-Irish-Finnish party

I was not sure whether to write this post in English or Swedish. The latter seemed more appealing and natural. Sorry.

I fredags mötte jag upp med Tomi och Tanja vid Spire och Tomi hade med sig fisu och minttu och på väg till Seomra Spraoi var vi tvungna att ta några drickpauser. Och en köpa-öl-omväg. Vi var ganska tidiga, men det ska man vara på Punky Reggae Party annars får man inga bra sittplatser. Finska spritfesten var igång och jag märkte hur mina finnegener tog över. Det var mycket trevligt folk, bra musik. Dans. Mintsprit. Äsch, jag kan lika gärna göra en sån där lista.

[ ] Fyllekäk
[x] mintti och fisu
[x] öl
[ ] slagsmål
[ ] liveband
[x] dans
[x] bra musik
[ ] taxi hem för €40
[x] efterfest
[ ] fylletatueringar
[x] fylletatueringar gjorda med kulspetspenna
[x] presentutdelning: jag tog med mig mina framkallade kort på folk.
[x] succé

Igår bakishängde jag med Jess, Chris och Daina i Stephen's Green Park och det var härligt. Vi satt där större delen av dagen och jag kom hem vid 6. Resten av kvällen spenderade jag med mina goda vänner mörk choklad och sorbet i sängen och tittade på Flight of The Conchords. Bakis? ja.

Förresten såg jag en superbra film på bio i veckan, "Dogtooth" hette den och var grekisk. Vill inte säga något mer om den men tipsar!!!!!!!!11111 åh den var verkligen sviiiinbra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar