lördag 29 maj 2010

GGI i Wexford IDAG


Buckfast i väskan, Excelsior i kylen och Square i högtalarna - idag ska jag på festival! Snart kommer Lukas och Ciaran (jag har INGEN aning om hur hans namn uttalas - brukar bara säga "you" eller mumla något som liknar Kiera Knightley) hit och vi ska bli upphämtade av Chris och sedan åker vi till Wexford! Jag är så himla taggad, verkligen! AAAH! På vägen ska vi köpa mer dricka och lyssna på bra musik förhoppningsvis, Lukas har hotat med techno men det lär knappast hända. Heeh.
Igår spelade Irland mot Algeriet på hemmaplan och hela centrum var fyllt av algerier som var lite förvirrade efter förlusten. Jag gick ner till stan (tar inte lång tid alls från min nya lya :D) och mötte några kollegor som varit på matchen och sedan tillbaka hem, var hemma innan 12 och behövde inte krångla med några jävla bussar. Kan inte vara mer nöjd med mitt boende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar