måndag 3 maj 2010

GE BE HÅÅ



På lördag ska jag se G.B.H. på Fibber Magees på Parnell St. och jo, det ska bli kul. Jag har inte sett dem sedan Augustibuller 2006 och nu när jag tänker på det så är det ju faktiskt ett tag sedan. Då var jag nyklippt och glad. Nu är jag inte så nyklippt (men behöver faktiskt ta tag i saxen) men fortfarande glad.

Inträde: €10 innan 21, €12 efter.

Jag har inte planerat detta gig alls, kanske bara går dit och ser vilka som är där utan att förfesta om ingen planerar något. Jag kommer nog ändå känna många där för alla verkar ganska peppade på att gå så det skulle funka att bara dyka upp och se vad som händer.

Just nu är jag förresten helt luspank nästan men jag får lön på fredag men det ska fanimig inte bli någon jävla taxi på lördag.

Big women - I like the size
Big women - flabby thighs
Big women, big women, big women - they fill my eyes

G.B.H. har fan gjort en del klassiker. Ska börja tagga lite inför giget redan nu.

Alcohol, oh alcohol, I love you in my brain.
Acohol, oh alcohol, I never want you again.

I come and see you every night
take out my purse and i'll buy you a pint
Would you like another one?
No thanks, tonight i'm wearing incontinence pants


så ser de ut lite numera... bara att det här klippet är 6 år gammalt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar