söndag 28 mars 2010

Punky Reggae Parteeey

I fredags: förferre hos en kollega som hade någon slags avskedsfest. Jag tryckte i mig så mycket mat jag kunde under så kort tid som möjligt. Var där kanske 40 min och gick innan festen egentligen började. På bussen in till stan avtog festen lite för att sedan komma igång igen när jag mött Tomi och resten vid Spire. Tillsammans gick vi till det där anarkisthaket, vad heter det nu igen? Typ Seomra Spraoi eller något, där det var mycket folk och Lukas spelade skivor. Jag hade med mig egen öl och satt i en mysig soffa innan jag intog min obligatoriska plats på dansgolvet. Hamnade såklart på efterfest hemma hos (åååh minns inte namnet, men en sliten punkare var det) och väcktes av Ross runt 13.00 dagen därpå och upptäckte att heltäckningsmatta är inte så jävla dumt...

Festen fortsatte under lördagen och hölls hemma hos Fucz och ungerska ligan. Skrek mig hes till fransk Oi! och Gatans Lag tills jag tröttnade, tog taxi till Ross och Thomas för att käka frukost. Sova kan man göra när man är död.

2 kommentarer:

  1. Sova är underskattat! Mer sömn åt folket :P

    SvaraRadera
  2. jag vet :( älskar egentligen sömn över allt annat men hinner aldrig med det

    SvaraRadera