lördag 2 januari 2010

Karaoke i Tokyo

Igår var vi med Ikeda och hans kompis på karaoke. Jag kände att det inte var någon idé att slösa värda låtar med att vara blyg så jag tog ton först och ställde mig och dansade och röjde loss till God save the queen och det fick sätta ribban för kvällen: pinsamt men inte skämmigt, jag ids inte att bry mig om att skämma ut sig när jag bara vill ha kul... Ikeda var tvungen att gå till jobbet klockan 11 och hans kompis drog också då. När de gick så gick vi till ett annat billigare karaokeställe och hyrde ett rum mellan 00.00-05.00. Öl ingick i priset och när man ville ha mer så plockade man upp en telefonlur och beställde mer. Man kunde även beställa typ pizza, glass, chips och drinkar. Det fanns faktiskt överraskande mycket bra låtar, bl.a. Toy Dolls Nellie the elephant och allas vår favoritsnyftare: Fairytale of New York. Den här kvällen var helt oförglömlig, jag inser nu att jag tycker om Tokyo sååå mycket! Här sover människor överallt och toaletterna är mardrömmar men karaoke, åh vilken grej! Här följer lite bilder som jag är stolt över:
på väg till karaoken
röjde loss lite till should i stay or should i go? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar