fredag 1 januari 2010

Gott nytt år

Min nyårsafton var så awesome! Vi var på Zone-B i Waseda, där var det punkspelningar hela dagen och billig öl - trivselgaranti med andra ord. Här är lite bilder från kvällen i helt fel ordning.
Sanaz var lite trött och illamående

jag och en japansk punkare.
jag och Ikeda
folk
dags för massage
minns inte vad han hette
några killar som gillade Asta Kask. Jättemycket.
jag och Asta Kask-killen
fick en demo
Sanaz fick också en demo
Rough Stuff


annat band


Idag var vi i Harajuku på matmarknad (vi missade paraden) och jag köpte shiitake-spett och mmmm vad goooott! Fast det slår inte currypopcorn, men nästan. I Japan äter man mycket mat på spett/pinne. På 7-11 kan du köpa en falukorvsskiva på pinne.
Här är en bild på världens fulaste sko som vi hittade i Kouenji:
Jag med matståndsmat och mina älskade shiitakespett. Har en ny jacka förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar