söndag 11 april 2010

Cocksparrer, Agent Bulldogg och Gatans Lag

Tack alla för allt i lördags. Tack Ogge för vinet och tack Johan för allt planerande och biljettinköp. Tack Tobbe för sällskapet och tack Elin Gladh för toalettdamsprat. Tack Gatans Lag för att ni är Sveriges bästaste och tack Agent Bulldogg för ALLT. Tack Cocksparrer för ja, allt också. Oj.

När jag var 13 år brukade jag stå och sjunga "England belongs to me" och "Flyktsoda" i duschen. Jag trodde aldrig. Jag visste liksom inte. Hur kunde jag veta... Jag var så åh. Ja, och nu
Typ har jag sett Business, Adicts, Anti Nowhere League och Selector och vad mer ska jag räkna upp för jag glömmer? GBH, Iggy Pop & The Stooges, Sex Pistols, P-Nissarna (men det var ju även det sämsta jag varit med om...) Asta Kask, Splodgenessabounds assåå åh jag orkar inte. Men nu har jag sett fucking Cock SParrer! O EM GE

Tack punken för mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar