onsdag 14 april 2010

Tillbaka

Igår kände jag mig konstig i magen hela dagen och när jag suttit och väntat i nästan två timmar hos tatueraren som drog över på kunden innan mig kom det. Jag sprang in på toaletten och spydde. Inga andra val fanns än att torka sig runt munnen, lägga sig på britsen och bita ihop, be om ursäkt och mumla någon om nerver som är skakiga. Efter två och en halv timme av rejäl prövning av psyket var jag fin men led som ett as. Gick och spydde igen. Klockan var då 22.30
Sedan fortsatte det hela natten.

Imorse var jag tvungen att gå upp 04.45 för att inte missa flyget hem. Jag tror jag sov sammanlagt 30 min inatt och 30 min på flygplanet. Min mage känns dålig. Imorgon ska jag jobba och ja, jag ska gå upp 04.45. Irländsk tid.

ja just det, min nya fina:

Annars är det skönt att ligga i sin egen säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar