torsdag 1 april 2010

Ledig imorgon

Efter en hård vecka på jobbet belönade jag mig själv med en smulpaj (äpple? JAA) och en myskväll med mig själv. Nu är klockan 22.12 och jag behöver inte gå upp kl. 04.45 imorgon! För det är det jag gör här på Irland, jag går upp 04.45. Men inte imorgon. Egentligen skulle jag ha jobbat imorgon men min chef belönade mig och två andra med en dags ledigt för att vi behandlade en severity så bra kl. strax innan 06.00 igår.

Irland är ett märkligt land som känns främmande förresten, det är precis som Sverige fast inte alls egentligen. Människorna är som svenskar fast inte. Allt är svenskt fast inte. Allt är fast inte. Så är det: är fast samtidigt inte. Eller? Inte. Jo. Kanske. Lite. Ibland. Är. Inte Är inte. Är. Nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar